BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Saturday, August 22, 2009

SALAM RAMADHAN KEPADA SEMUA UMAT ISLAM




Salam Ramadhan to all muslim and muslimah.....






Alhamdulillah..dapat gak rase bulan Ramadhan tahun ni..


My wish for this month is to make a hijrah..


aku nak balancekan edup aku..


nak change from bad to good..


Sepanjg aku edup xtaw lak if aku ade wat salah ngan org..


myb im too naive or myb aku mcm mls nk amek taw..


Tp stau aku,niat aku yg baek neh slalu sgt disalah ertikan..


Dah ler tu,ramai lak nak pijak pale aku..susah kalo kita di label sbg baek..


nt org dh wat cam sesenang je nk manipulate kita..


Tp,sempena Ramadhan ni..aku betul2 nak berubah..




And to all people yg kenal aku~


Salam Ramadhan n ampunan kemaafan dipinta..


Moga Barakah Ramadhan menyinari kita..amin~






2 manusia nak cakap mende kat aku:

~Kak AZZ~ said...

salam Ramadhan gak....moga berjaya melakukan perubahan yg dimaksudkan tu...

miss chekleen myashara said...

salam Ramadhan gak kakAZZ..
Amin....moga berjaya hendaknya~
Tq2 kakAZZ..

siapa itu???

BLOGGERS