BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Thursday, May 27, 2010

TITIPAN HATI ;p

SAJAK UNTUK SESEORANG

Embun pun takkan mampu
Menyubur sekuntum bunga yang layu
Pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur
Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Tapi satu pintaku
please répondez s’il vous plaît
Berikan aku peluang untuk buktikan padamu
KAU VIP DI HATIKU
Katakan kenapa kau buat malam ku sukar untuk tidur
Menanti esok tiba untuk berjumpa
Setabah mana hati akhirnya pasti mengalah

Kali pertama melihat hati sudah rasa terpikat
Ku berkhayalan...kita berdua jatuh cinta
Kau milikku dan ku kau punya
TETAPI di dalam realiti belum pasti
Ku rasa dikau melengkap segala kekurangan
 Ku cuba tepis perasaan tapi hati menuntut
Apakah sudah masuk musim cinta?

(walaupun sajak neh nampak macam tak kena je,tapi best je aku ase..hehe)

2 manusia nak cakap mende kat aku:

イムラン (IMRAN the fraxie) said...

hahaha,, mantap!!! gabungan lagu2 af..

miss chekleen said...

hehehe...thanx imran for the compliment...

siapa itu???

BLOGGERS