BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Sunday, February 20, 2011

Gambar Ian SomerHolder khas untuk Nadiah Daud

Hari tu nadiah daud request gambo ian somerholder..macam kenal je sape, tengok2 la hero vampire diaries gitu..huhu...aummm bangat...so aku pun up la gambo ni untuk tatapan cik nadiah daud dan peminat-peminat ian somerholder ni...








more piccas

12 manusia nak cakap mende kat aku:

nadiah daud said...

u are so suwiiiittt dear!! ^__^

entry ni khas untuk sy. omg.
siyesly thumbsup!

ensem kan die. minat sgt kat die ^__^
dpt pakwe camni pon boleyy.. hikhik.
dah x pandang boi lain dah pastu. hehe.

miss chekleen said...

my pleasure.. :)
huhu..taw takpe..tapi chekleen prefer jensen ackles (dean hero supernatural)..mak aih kalo dapat someone mcm dean winchester, kompem setia seumur idup..haha

ghost writer said...

mula nak googling sape Ian SomerHolder..

miss chekleen said...

haha...bacteria..sila sila..bagi info penuh taw, dan terkini lagi..hehe, nanti chekleen tengok..

~::KUYA HARIS::~ said...

sukanya dia ni...gojes..hehe~machooooo~ ^^ wink2

nadiah daud said...

tu laa die. bak kate kite je.
klo dapat mmg dah x pandang laki lain.
tpp... sebenarnye mmg x kan dapat. hehehe :DD

miss chekleen said...

Kuya:haha kuya, ensem kan..macho+++ gitu.. ;p

miss chekleen said...

nadiah:haha, taw takpe..nak dapat yang bebetol sama cam dia pung belum pasti..haha..mengancam betol dia ni..

LiFe KaMi said...

segak lagi bergaya..
belum sempat lg nak tgk vampire diaries..huhu

miss chekleen said...

yup...macho tahap dewa.. ;p

~::KUYA HARIS::~ said...

kan best kalo bules jumpa dia.wawaaa~ ><

miss chekleen said...

huuuu...nak jumpa dia gakkkk...siyes takleh tido kalo dah jumpa ian somerholder ni..huhu

siapa itu???

BLOGGERS