BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Saturday, March 12, 2011

CONTEST : JOM COVER MULUT

Hellooo...

Baru-baru ni aku ditag oleh cik deena. Tag ni agak berat la bagi aku, halamak, ish kena bergambar kauuuu.. Aku ni dah la jakun kalo nak bergambar, orang nak amek gambar pung aku lari taw..(siyes aku tipu).

Okay la, brief sikit pasal contest ni...
Pembuat contest tutup mulut : cik halusinasi
Orang yang tag aku : nama dia deenaYAYA 
Si Jakun yang join contest : err err errrrrrr (gagap kerana jakun) 
Mangsa tag dari aku : nellythestrange 
                                   cap Ngada 
                                   kak Diana senyum 
read more


papehal kalau nak join contest sila tekan bawah ye




Okay,...sebab aku bakal mempertaruhkan gambarku so aku nak menang, di ulangi mestiiiiiiiiiiiiiiiii nakkkk menang..susah ni aku gagahkan diri upload gamabr ni, pastu snap lagi, posing lagi (dah cam org cacat dah), pastu renovate..kalau tak menang gak..ishh

Sebenarnya sebelum ni aku ada join contest gak yang ninasyakina, tapi aku tak sempat tengok..sobs, melayang hadiah jam rolex..huwaaaaaa...aku tengok awal-awal la pasal time tu aku kat kampung, susah nak bukak tenet beb..tapi hukk
...takdek rezeki lak..
(semoga cik halusinasi bagi aku menang..sobs...sedih kan cite ni..siyes betul)

Okayla, sudah la kau merapu..gambar yang aku pilih..halamak kau..keh3..errr


 arigato gozaimas' ;p


1 manusia nak cakap mende kat aku:

Halusinasi said...

nice one...
semoga berjaya sis^^

salam singgah dr penganjur contest^^

siapa itu???

BLOGGERS