BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Monday, April 16, 2012

ENTAH

Entah....apa aku nak tulis...

Sebenarnya banyak aku nak tulis, sejak bulan lepas lagi macam2 karangan wujud dalam kepala aku..rasanya kalo karangan tu aku jadikan novel, siap 3 buah buku..tapi sekarang bila aku dapat guna internet, bila semua ada, idea pulak takde...aku mengantuk sebenarnya ni...mengantuk...hmmm  tu je boleh cakap...kalo aku tetiba berfikir  ni macam teringat balik. Aku ingat nak tulis pasal kpop, pasal Big Bang, 2NE1, pasal isu semasa, banyak la weh..tapi tajuk je ingat, isi karangan ampeh...okayla, wassalam.

0 manusia nak cakap mende kat aku:

siapa itu???

BLOGGERS