BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Saturday, June 9, 2012

Rindu game FB

Assalamualaikum

Sekarang aku dah tak dapat nak main game kat FB dah, sedeh. Cemana la bandar Chekleen's Territory aku, kebun aku pun tah la, harap kak ijan leh tolong tengok2 kan. FrontierVille aku baru je aku bersihkan serba sedikit, pasneh mesti bertambah hutan balik. Kat kampung aku ni kalo nak guna wat main game online memang tak lepas la, lagi2 kalo game fb. Nak bukak FB pun setengah jam tunggu. Jap, nak menunaikan kewajipan dulu. wassalam

0 manusia nak cakap mende kat aku:

siapa itu???

BLOGGERS