BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Friday, July 6, 2012

20 Senarai Lagu Pilihan CHEKLEEN - verse 2

Agak-agak first verse dulu ada tak yang minat lagu-lagu pilihan aku tu?huhu..Saja je up pasal tajuk lagu ni sebab kadang-kadang ada manusia yang tetiba terasa nak dengar lagu, tapi tak tau nak dengar lagu apa. Aku selalu gak berperasaan macam tu. Untuk second verse ni, aku taruk 20 lagu pilihan aku.hehe.


1.Fantastic Baby - BIGBANG
2.FANATIK - KRU
3.Kisah Hati - ALYAH
4.Byul (STAR) - 200 Pounds OST
5.Though It Seems Forgotten - 49 Days OST
6.Innocence - AVRIL LAVIGNE
7.LIES - BIGBANG
8.Lollipop - BIGBANG & 2NE1
9.Girl In The Mirror - BRITNEY SPEARS
10.Poker Face - LADY GAGA
11.Turn It Up - TOP BIGBANG
12.You Drive Me Crazy - BRITNEY SPEARS
13.Kembali Pulang - KANGEN BAND
14.E.T - KATTY PERRY
15.Party In The USA - MILEY CYRUS
16.The Story Of The Tears - YURI CHIKA
17.Tak Sanggup - X FACTOR
18.Baik-Baik Sayang - WALI BAND
19.SyurgaMu - UNGU
20.Unwritten - NATASHA BEDINGFIELD

0 manusia nak cakap mende kat aku:

siapa itu???

BLOGGERS