BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Sunday, June 6, 2010

BIARKAN MULUT BICARA TANGAN MENULIS

Assalamualaikum...........
Hurmmm..kisah kekejaman Israel makin teruk kan...kadang2 aku pun tak tahu macam mana nak cerita pasal mende neh.Kita taw kan memang sejak azali sejak lagi Israel neh kejam..korang taw tak ayam yg besar yang jahat giler suka gigit2 orang,kat tempat aku kitorang panggil ayam israel..hhaahahaha....Nape Israel kejam?Kejamnya israel pasal dia anggap diri dia paling hebat,paling kuat..dia tak kisah tentang dunia kerana dia tahu dia takkan apa2..dia tak takut dengan kecaman pasal dia taw dia BESAR..macam mana tak BESAR,kuasa2 VETO DUNIA semua kawan2 dia..incik BELUKAR dah takde jadi kita bebas dari kecaman Yahudi,Israel???no no no no...tak mungkin..itu semua hanya angan2 kosong dan sekarang semua makin teruk kan,bukan makin elok..sekarang orang kita pun dah jadi tawanan...APA NI!!!???Ni dah sampai peringkat amat teruk..Malaysia kan memang gah di mata dunia,keamanan,menolong yang lemah dan banyak lagi..Visi Congo,NAM,Apartheid..malahan meyuarakan soal keganansan dunia pun kita berani...tapi sekarangg????Israel sanggup bertindak sebegitu rupa...oke2 aku taknak cakap banyak2...ermm aku agaknya bakal mendelete facebook...macam jahat2 je pun aku kat fb so,tak kesah kalau delete pun..

2 manusia nak cakap mende kat aku:

kaizen shinobi said...

kaum yahudi memang diciptakan hebat dari dulu lagi....

itu urusan Allah... apa hikmah nya? supaya kita sedar betapa hebatnya kuasa Allah..

supaya kita mencari hikmah disebalik kejadian...

saudari bleh usha entry mencari seribu malaikat di blog keretamayat.blogspot.com

saudari akan faham...

jemput2 baca entry terbaru sy... http://kai2en.blogspot.com/2010/06/kenapa-dalamnya-cinta-kita-kepada.html

tengs.. (o.O)y

miss chekleen said...

mereka berusaha untuk jadi hebat....tapi semata2 kerana nak hancurkan islam..belum habis ke dendam perang Salib dulu???
dan Israel..masih mahu mengaku yang masyarakatnya paling mulia di bumi????
entahlaa..

aniway thanx..nanti nak usha entry tu...thanx sgt

siapa itu???

BLOGGERS