Hari ni birthday aku. Semua orang akan cakap, bestnya birthday tarikh macam ni. Actually abah aku nye birthday 12.12.2022. Hari tu mak2 sedara aku datang. Makteh dan makngah. I love them so much especially makteh. She is so deary, kind and loving. Sifat dia pun lemah lembut je. I love her so damn much. Aku tak sanggup nak lukakan hati dia. Dia adik Umi aku. Since aku sakit dari kecik thats why dia sayang aku lebih, semua orang macam tu. They treat me better. Actually aku suka kalau aku boleh jalan2 jumpa dia, tapi since aku dah start dialisis, memang susah la pergerakan aku ni. Makteh aku ada kanser, tolong doakan semoga kanser dia hilang please. Umi aku dulu pun meninggal sebab kanser, dan aku pula ada SLE. 


Berbalik kepada tarikh lahir aku, harapan aku dapatlah aku makan tiram bila siblings aku semua balik nanti hehehehe. Bila aku tengok je video2 yang orang2 makan tiram tu terliur sungguh aku.

0 comments:

Labels

Archive