Assalamualaikum


Susahnya bila setiap kali aku pergi dialisis aku terpaksa hadap suara yang mengganggu aku ni. Aku dah rasa boring sangat dengan suara tak guna ni. Bila la nak mampus. Kadang aku rasa insecure bila pergi dialisis. Ye la, macam-macam suara ni cakap dan sumpah dekat orang lain. Takleh nak rapat dengan orang lain nanti dia akan cakap macam-macam. Susah tau. Sampah betulla suara setan ni. Tapi yang aku pasti ini semua dugaan dan ujian dari Allah sebab tu aku kena sentiasa kuat. Kekuatan aku itu milik Allah. Kalau tak dah lama aku bunuh diri, sebab beratnya ujian yang aku tanggung. Sampai kadang2 aku tanya balik keapa aku yang kena bkan orang lain seramai2 orang kat dunia ni. Kalau setakat pergi dialisis 3x seminggu 4 jam aku tak kisah pun. Yang aku kisah setiap kali aku dialisis setiap kali tu la suara2 setan ni datang. Memang tak boleh tengok aku okay sikit. Sakit hati betulla. Ni pun aku rasa ramai orang tak suka aku.


Novel aku baru 20000 lebih, belum sampai 30000 lagi. Hari ni sampai la kot. Naknya 80000. InsyaaAllah aku akan buat yang terbaik.

0 comments:

Labels

Archive