Lama aku menyepi kan. Aku masih hidup dan bernafas di muka bumi ini. Cuma line internet je yang tak ada di rumah aku ni. Sekarang Alhamdulillah sekarang dah settle, cuma yang belum settle masalah Nuffnanf adds aku ni je. Kenapa la susah sangat ye. Aku nak try buat blog baru, ok ke tak nanti. Aku sebenarnya dag blank tak tahu nak buat macam mana dah, serabut kepala otak aku ni sekarang. Dulu senang je aku buat nuffnang ni.


Btw, ya aku masih hidup, bernafas dengan tenang di muka bumi Allah taala ini. Cuma yag menjadi keperitan bagi aku, aku kena dialisis setiap 3 kali seminggu iaitu Ahad Selasa Khamis. Errgggghhh, sangat lah tidak seronok. Apa yang aku nak buat semua jadi kekangan. Nak jalan-jalan pun susah dah sekarang. Dulu asal ada peluang mesti pergi Shah Alam. Sekarang nak pergi pun susah.

0 comments:

Labels

Archive