Oh myyyyyyyyy, lamanya tak menulis dalam blog. Actually aku baru start guna wifi kat rumah ni. Ye la orang kampung susah nak dapat line. Alhamdulillah sekarang dah ok. Thankiu kepada pengurusan kampung dan wakil wakil yang mengusahakan projek unifi ni.


Sebenarnya sekarang aku dah start dialisis. 3 kali seminggu. Perit rasanya. Macam2 appointment klinik aku kena pergi. dan adik lelaki aku dah berumah tangga, dan ada anak yang nama dia Umar, Sangat comel dan mereka bakal timang cahaya mata baru nanti bulan ini. Tolong doakan semuanya selamat ye. Harap sangat adik ipar aku dapat bersalin dengan mudahnya. Semoga dia dapat bersalin secara natural dan dengan mudahnya.


InsyaaAllah bulan 11 nanti dapatlah aku pergi melawat adik aku dan isteri dia bersama anak-anak mereka yang comel-comel. Tapi aku ada masalah sebabnya sekarang aku dialisis 3 kali seminggu. Nak pergi jalan-jalan memang susah sangat. Tapi kena redha sebab ini yang Allah taala bagi pada aku.


Actually aku ada masalah nak bukak blog ni tadi tapi Alhamdulillah dapat juga aku buka hahahaha. Runsing giler takut tak dapat bukak tadi. Rupanya aku dah tukar email, ciss betul. So sekarang aku dalam proses nak menulis buku cuma kadang - kadang idea tak ada.


ok lah lain kali jumpa lagi k.



0 comments:

Labels

Archive