Assalamualaikum semua


Aku baru je balik dialisis hari ni. Hari yang sangat rumit untuk aku. Semua kerana kepala hotak aku yang berjambul ni. Aku tak tahu sampai bila aku kena hadap penyakit yang dalam otak aku ni. Aku stress setiap kali pergi dialisis. Dah la tu au terasa ada benda mengganggu aku, arghhhhhh my life is so fucked up. Macam macam penyakit yang ada dalam diri aku sorang ni. Btw kalo korang nak tahu jarum untuk dialisis besar weyhhhh. 3 kali seminggu sepanjang hayat. Doakan aku dapat donor yang sesuai. Aku dah letih nak dialisis sebenarnya. Aku macam menyusahkan ramai orang di sekeliling aku. Walaupun aku tau semua orang baik baik dengan aku tapi aku tak selesa sebab penyakit yang ada dalam kepala aku ni. Dah macam macam cara aku berubat, tapi kesudahannya tetap macam ni juga. Aku harap ada la sinar harapan untuk aku lepas ni. Doakan aku sembuh guys (sesiapa yang membaca entry ni). Lama aku tak buat review novel. Takpela, since blog dah bukak so banyak la aku boleh buat dengan blog ni ye tak.


Ok lah sekian

0 comments:

Labels

Archive